11 Eylül 2012 Salı

RHCP 2012



Merhabalar,
3 4 aydır beklenen gün 8 eylül RED HOT CHILI PEPPERS konseri geldi geçti. Yıllardır her sene Rock'n Coke da ''aa bu sene RHCP geliyor galiba'' söylentileri çıkardı. Ama organizasyon olmazdı, ayarlanamazdı bir şekilde ve söylenti olarak kalırdı. Ta ki bu seneye kadar, geldiler ve bize kendilerini canlı izleme şansını verdiler.
Artık ben izleme diyorsam siz dinleme anlayın. Çünkü sahneyi görmek imkansızdı. Artık sonlara doğru eşim baktı ki olacak gibi değil, bu kadar isteyerek geldim ve hiç bir şey göremeden gideceğim neredeyse, hop aldı beni omzuna. İşte o anda sahne ışıklarını görebildim :) grup üyelerini görmek yine pek mümkün olmadı tabii, ben demiştim aslında dürbün alalım yanımıza diye ama.. Böyle bir konser oldu,gittik dinledik. Organizasyon ne kadar kötü olsa da RHCP süperdi. nokta
Görüşmek Üzere... :)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...