4 Eylül 2012 Salı

3 idiots / Aamir Khan




Aamir Khan'dan bir Bollywood filmi. Şimdi şöyle söyleyeyim, filmi izlerken aynı sahnede hem kahkaha attığımı hemde boğazımda düğümlenen hıçkırıklarımı tutmaya çalışırken gözümden damlayan yaşlara engel olamadığımı biliyorum. Size kesinlikle tavsiye etmem lazım, hatta öyle bir post yazmam lazım ki, hemen bu filmi izlemelisiniz.. :))


Hayatı bize sunulan kadar değilde, bizim hayal ettiğimiz kadar yaşanması gerektiğini, mutluluğu hayallerimizin peşinden giderek bulabileceğimizi ve bu sayede başarının zaten bize geleceğini anlatan, sımsıkı bir dostluğu, sıcacık midenizde kelebekler uçuşturan bir aşkı anlatan bir film... 

Bollywood filmi olduğunu söylemiştim, bu videoyu izleyin filmin ne kadar eğlenceli olduğunu görün :) 



Karakterlerden pek bahsetmek istemiyorum çünkü izleyip görmeniz ve onlarla hiçbir ön yargınız olmadan tanışmalısınız. Ama şunu söyleyebilirim, uzun zamandır izlediğim en güzel film. En yakın zamanda bütün arkadaşlarımı toplayıp izletmek istediğim ve herkesin izlemesi gerektiğini düşündüğüm bir film. Amma da abarttı diyeceksiniz ama öle.. :) Hadi hadi ne duruyorsunuz.. İyi seyirler..

Al iz well, al iz well!! ;)

Dipnot (ufacık) Imdb puanı 8.3 (0.o)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba melike :) blogunu bloglar arası uzun bir yolculuk sırasında buldum.ve son postunda doğru yerde olduğumu anladım.Bu film öyle bir filimiki neye meraklı olduğun neyle uğraştığınla ilgili hiçbir fikrim yok:) direk takibe aldım.bu filmin afişini bile görmem hem gözlerimi yaşartır hemde aynı zamanda yüzümü güldürür.umarım böyle filmler hep çekilir sonsuza dek :) bende bloguma beklerim :) http://merveguclu.blogspot.com/
heee bu arada Aamir Khan'nın "Taare Zameen Par" filminide tavsiye ederim gözyaşlarını tutabileceğini sanmıyorum :)

melike dedi ki...

heheh:))hosgeldinn :)) izledim ki onuda :)). postu yakinda yayinlicam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...