14 Nisan 2012 Cumartesi

Yeni evleneceklere, gelin çiçeği ve ayakkabı önerileri :))



Gelin olmak gerçekten çok özel bir durum.Sadece bir kere gelinlik giyiyorsunuz ve en güzel siz olmalısınız.. Gelin çiçeğiniz sizin için çok özel olmalı. Ben gelinliğimi alırken bir model beğendim, denedim ve aldım.. :)) Eminim farklı modeller deneseydim kafam karışacaktı ve aslında ne istediğimi unutacaktım.. Gelin çiçeğim kesinlikle canlı çiçek olmalıydı ve öyle de oldu.. :)) 

Sizinle Gelinlik modelleri de paylaşmayı düşünüyorum ama o başka bir yazıda.. Bu seferkinde bir kaç canlı, renkli gelin çiçeği önerisi var.. Herkese mutluluklar diliyorum :))





 Ayakkabı illa beyaz olacak değil ya :)

 Gipsy gelin ve damat :))




Gelin kelebekleri :) Çok güzel fikir.. :))


Kır düğünü için :) 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...