12 Nisan 2012 Perşembe

mood matcher lipstick :)

Merhaba,

Bugün sizinle benim dün öğrendiğim ama internette yaptığım araştırmaya göre 80'lerde annelerimizin çok kullandığı bir ürün olan renkli rujdan bahsedicem.. Evet ürünümüz  renkli bir ruj.. :))


Bu mood matcher ruj biraz alışılagelmişin dışında, öle kırmızı ve pembenin tonları değil yani :)) yeşil, sarı, mavi, turuncu fln :))





Sanki rujdan değilde ojeden bahsediyoruz :)) 

Gelelim bu rujlar sürünce ne renk oluyo;


Almak isteyenler için ben bu adreste buldum, fiyatıda 12TL... http://www.bakimstore.com/kozmetik/makyaj/ruj/mood-matcher-lip-stick.htm

RENKLİ, EĞLENCELİ MAKYAJLAR :)) VE RENKLİ ÖPÜCÜKLER HERKESEE :)))

2 yorum:

What's Next dedi ki...

gratislerde satılıyor şu an, ben açık mavisini aldım ama tadı ve kokusu çok kötü.. gerçekten güzel bir şey değil, sanki cidden 80lerden bu yana üretim şekli hiç değişmemiş gibi :D

melike dedi ki...

:)) yorum için teşekkürler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...