21 Temmuz 2012 Cumartesi

ETKİNLİK HABERCİSİ :))

Merhabalarr :))

Özledim, Özledim, Özledimmmmmm.... İşler, güçler, tatiller, falanlar, filanlar... Ne zamandır yazamıorum, birşeyler paylaşamıyorum.. Daha çok yeni bir blogger olmama rağmen bu dünyaya alışmışım ve uzak kalınca özler olmuşum :)) 

Tatil sonrası açılış yazımı bir etkinlik paylaşarak yapmak istedim. BARDAKLAŞMA ETKİNLİĞİ :))
İlk başta ben de bu adı duyunca hiç bir mana verememiştim.. Sonra detaylara baktım ve Madam Dö Gonç adlı arkadaşımızın çok guzel bir etkinliğe başladığını gördüm ve dahil olmak istedim.. Tabi sizlere de duyurmazsam içimde ukde kalırdı :)

Şimdi bu etkinlikte amaç hediyeleşmek.. Çekiliş olunca sadece bir kişi hediye kazanıyor ve eger o biz değilsek içimiz şöle azıcık acıyor eminim :)) Bu yüzden Madam demiş ki herkes birbirine hediye alsın, herkes mutlu olsun..:) Bunu bir standarda sokmak istemiş ve bardaklaşmak çıkmış ortaya.. Bir bardak alınır içi irili ufaklı objelerle doldurulur.. ve çekilişte bize çıkan kişiye gönderilir. sonrada bize gelecek olan paket beklenmeye başlanır :))  


Görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...