18 Eylül 2013 Çarşamba

Leyla ile Mecnuna Veda



Merhabalar,

Dün gece Maçka KüçükÇiftlik Parkta Leyla ile Mecnun'a veda ettik. TRT artık sebepleri neyse! pat diye diziyi durdurdu. Biz ilk bölümü izleyip ardından konserle yeni sezonu açacağız sanarken bi anda veda ediyor bulduk. :(

İlk olarak Mehmet Erdem ve Alper Atakan sahnedeydi. Dizinin müziklerini enstrümantel olarak çaldılar ve kesinlikle harikaydılar. Bu güzel açılışın ardından Ali Atay, Serkan Keskin, Osman Sonant, Onur Ünlü ve diğer herkes sahnede. İlk replikler;

-İsmail abi...
-Hoooppp!!
-Islık, Alkış, Kıyamet!!!
-:)

İsmail abi her zaman ki kırmızı ceketi, Yavuz hırsız şapkası, Mecnun her zamanki halleriyle karşımızdalar. Şarkılar hoplamalı oynamalı, ağlamalı öle bi haller içinde.. Sağolsun Mehmet Erdem'den de Hakim Bey geldi.. Yalan, Yokluğunda, Eksik BirŞey mi Var...

Genel olarak çok güzel bir geceydi. Bütün ekibi, oyuncuları, müzisyenleri tebrik ediyorum. Umuyorum, hatta sanki biliyorum ki yeni projeleri Ben de Özledim de efsane olacak. :)) 

Bu arada Ferdi Tayfur'da bu gördüğünüz fotoğrafıyla sahnede bütün gece bizimleydi. :)


Görüşmek Üzere.. :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...