11 Aralık 2012 Salı

Sondan Sonra..



Sondan Sonra son zamanlarda izlediğim oyunlar arasında en ilginci oldu. Artık Ahu Hanım ve Emre Beyin mükemmel oyunculuklarından mı yoksa konunun enteresanlığından mı bilemiyorum. İkisi de diyebiliriz aslında.

Oyunu izlerken ne kendi hayatım, ne zaman, ne şimdiki dünya her şeyi unuttum ben ve onlardan biriymişim gibi hissettim. Sanki o olaylar gerçekten yaşanmış ve bir video kamerayla kaydedilmiş ve bize izlettiriliyormuş gibi o kadar gerçekti. Aklımda bir sürü soru işaretleri oluştu. Hele de şu 21 Aralık meselesi için epeyce tedirgin oldum.  Ya gerçekten birşeyler tersine dönerse o zaman ne yaparız bilemiyorum. Bir sığınak hazırlamak lazım. :) 

Bu arada oyunun sonunda bir ters köşe durumu da yok değil hani. Öyle bildiğimiz Türk dizileri gibi değil, baya baya 4 5 sezonluk yabancı dizi gibi :) İzleyin görün derim. Tiyatro salonunu doldurun, sahnenin sonunda oyuncular sizi selamlarken onları alkışlayabilmenin verdiği sıcaklığı, içtenliği hissedin derim.. 

Saygılar :)
Görüşmek Üzere..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...