31 Ağustos 2012 Cuma

Tatil Dönüşü Hummalı Çalışma..

Merhaba izleyicim,

Bayramınızı kutlayamadım çok üzgünüm gerçekten.. Geçmiş bayramınızı kutlayarak gönlünüzü almak isterim :)) Bunun içinde hem Ramazan Bayramı var tabi hemde ZAFER Bayramı :))

Bu aralar işler biraz karışık. Yeni girişimler yapmak istiyorum, planlıyorum, tasarlıyorum, ölçüyorum, biçiyorum..Ama bir yere bağlayamıyorum.. Kafam o kadar karışık ki, zaten ikizler burcu olduğum için, kararsız bir yapım var, bir de alternatif işler ortaya çıkınca kafam daha da karıştı. Yani bu aralar, Karışık, kafam ,karmakarışık....


2 yorum:

Ayşegül Dondurmacı dedi ki...

Elinize emeğinize sağlık,güzel olmuş tasarımlarınız,hele o baykuşlar çok güzel:)

melike dedi ki...

cok tesekku ederim :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...